Tuesday 21 August 2012

ABD'NİN DİET KOLASİ SATİS YUKSELİSİNİ PAZARLAMA STRATEJİLERİYLE PERCİNLİYOR

Media Cat Online haberidir.

Diet Kola ambalajını yeniliyor

ABD’de Diet Kola, beş yıldan fazla süredir ilk defa ambalaj tasarımını kalıcı olarak değiştiriyor.
1 Eylül’de marka imajını, geçen sonbahar tanıttığı yeni tasarımla değiştirecek. Yeni ambalajlar sınırlı sayıda olacak.
Diet Kola’nın logosu yerine D ve k harflerinden oluşan tasarım, Turner Duckworth’e ait. Arka planda gümüş renk hakim olan teneke kutuda kırmızı ve siyah renk kullanımı eskisi gibi aynı bırakıldı.
Tasarımda değişim, sadece teneke kutu üzerinde olup şişeleri kapsamıyor.

Markanın sözcüsü Kerry Tressler, baş harflerin kullanıldığı yeni logonun popüler talep üzerine oluştuğunu ifade ediyor.

Marka için, ilk çeyrek etrafında yoğunlaşan atılımlarıyla  Sonbahar mevsimi önemli bir pazarlama periyodu oldu.
2010’da Diet Kola Pepsi’yi geçti ve ABD’de içecek sıralamasında ikinci oldu. Ve o zamandan beri, bu durumu avantaj olarak görüp, yılın ikinci yarısında pazarlamaya hız verdi.
Tarihsel olarak Diet Kola’nın pazarlamasına, ilk çeyrekte Academy Ödülleri sponsorluğunda ve New York Moda Haftası’yla bağlantılı olan Heart Truth kampanyası ile ağırlık verildi.

No comments:

Post a Comment